Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Την απέλυσαν για το… δάχτυλο

Την απέλυσαν για το… δάχτυλο



Η νεαρή αεροσυνοδός της ρωσικής αεροπορικής εταιρείας ανήρτησε στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης μία φωτογραφία να δείχνει το μεσαίο δάχτυλο στους επιβάτες της πτήσης της. Η φωτογραφία έγινε ανάρπαστη στο διαδίκτυο και οι φίλοι της την έκαναν re-tweet, με αποτέλεσμα να πέσει και στην αντίληψη των προϊσταμένων της. Η αεροσυνοδός τότε είδε την πόρτα της εξόδου με τη δικαιολογία ότι αφού ποστάρει τέτοιες φωτογραφίες δεν σέβεται τη δουλειά της, τους επιβάτες και τα καθήκοντά της.

Η ίδια διαμαρτύρεται λέγοντας ότι η φωτογραφία με το δάχτυλο δεν είναι δική της, αλλά απλώς έβαλε ετικέτα το όνομά της επάνω: «Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ένοχο. Η φωτογραφία προστέθηκε στο προφίλ μου, εγώ απλώς έβαλα ετικέτα το όνομά μου. Το χέρι δεν είναι δικό μου, το αεροπλάνο δεν είναι της δικής μου εταιρείας!!! Δεν καταλαβαίνω γιατί καταστρέφουν τη ζωή μου γι’ αυτό!!! Ζητώ τη βοήθεια και τη στήριξή σας!!!».

ΠΗΓΗ: DAILY MAIL.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου