Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Τα σαγόνια του καρχαρία …κανονικότατα!

Ο φωτογράφος Sam Cahir δεν πανικοβλήθηκε όταν αντιλήφθηκε τον εικονιζόμενο καρχαρία να φέρνει βόλτες γύρω από τη βάρκα του, ενώ έπλεε ανοιχτά της νότιας Αυστραλίας. 
 
ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Τα σαγόνια του καρχαρία …κανονικότατα!

Αντίθετα, βούτηξε την κάμερα του στο νερό αποτυπώνοντας στο φακό του φωτογραφίες που θυμίζουν την ταινία «Τα Σαγόνια του καρχαρία», μόνο που αυτή τη φορά ο καρχαρίας ήταν πραγματικός!
Ο Cahir συμμετείχε σε ταξίδι για τον εντοπισμό Μεγάλων Λευκών Καρχαριών όταν συνάντησε έναν θηλυκό καρχαρία Mako και μάλιστα από πολύ κοντά.
Ο καρχαρίας Shortfin Mako έμεινε για δύο ώρες με τον φωτογράφο και τελικά έφυγε αφού έφαγε δολώματα τόνου που του πέταξε στο νερό.
«Σε μερικές στιγμές ο καρχαρίας ήταν απειλητικός, κάποιες φορές παραλίγο να καταπιεί την κάμερα, κι έτσι μου έδωσε την ευκαιρία να φωτογραφίσω κυριολεκτικά μέσα στα σαγόνια του», περιέγραψε ο ίδιος. «Ήταν η ευκαιρία μιας ζωής. Νιώθω ταπεινός μπροστά σε αυτή την επίδειξη της φύσης», πρόσθεσε.
«Όταν είδα τον καρχαρία δεν μπορούσα να μπω στο νερό αρκετά γρήγορα για να βγάλω φωτογραφίες. Δεν το πίστευα πως τον έβλεπα από τόσο κοντά, ο θηλυκός Mako ήταν τολμηρός σχεδόν μανιακός. Κάποια στιγμή ήταν δύο οι καρχαρίες που τριγυρνούσαν τα δολώματα, ένας Mako κι ένας Μεγάλος Λευκός. Ο Mako έδιωξε κακήν κακώς τον Μεγάλο Λευκό, ο οποίος ήταν μάλιστα αρσενικός και έξι φορές μεγαλύτερος! Όταν αυτός έφυγε, ο Mako αποφάσισε πως εγώ ήμουν η επόμενη απειλή στο γεύμα του. έκανε κύκλους γύρω μου για δύο ώρες, κάνοντας απειλητικά περάσματα πολύ κοντά μου».
Ο Sam επισημαίνει την ανάγκη να ενταθούν τα μέτρα προστασίας των καρχαριών: «ογδόντα εκατομμύρια καρχαρίες σκοτώνονται κάθε χρόνο για τα πτερύγιά τους, είναι θλιβερό», εξηγεί. «Χωρίς προστασία συναντήσεις σαν αυτή που είχα εγώ θα είναι σπάνιες ή θα εκλείψουν. Αν δεν παρέμβουμε, είναι πιθανό ο γιος μου και η γενιά του να μην δει ποτέ αυτά τα εντυπωσιακά ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον, κι αυτό θα ήταν τεράστια αδικία».

Από το newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου